5.0
gebaseerd op 155 reviews

Hier word je echt goed verzorgd. Letterlijk en figuurlijk :-) Het is gezellig, heerlijke koffie en altijd vriendelijk. Ze doen hun best om een afspraak in te plannen op zeer drukke dagen.

Mary - bijna 2 jaar geleden

No waiting, and the lovely Bo always does a nice job

Michele - bijna 2 jaar geleden

ik ben altijd supertevreden....lieve dames

Anitra - bijna 2 jaar geleden
Olga - bijna 2 jaar geleden

Fijn geholpen, leuk gesprek en weer prachtige nagels

Anneke - bijna 2 jaar geleden