Hier word je echt goed verzorgd. Letterlijk en figuurlijk :-) Het is gezellig, heerlijke koffie en altijd vriendelijk. Ze doen hun best om een afspraak in te plannen op zeer drukke dagen.
Mary
-
bijna 2 jaar geleden
No waiting, and the lovely Bo always does a nice job
Michele
-
bijna 2 jaar geleden
ik ben altijd supertevreden....lieve dames
Anitra
-
bijna 2 jaar geleden
Olga
-
bijna 2 jaar geleden
Fijn geholpen, leuk gesprek en weer prachtige nagels
Anneke
-
bijna 2 jaar geleden